Naše škola

  • je bezpečným místem pro žáky i zaměstnance, a to z hlediska
    vnějších vlivů
    i vnitřního příznivého klimatu školy
  • poskytuje žákům kvalitní a efektivní vzdělávání a rozvoj osobnosti
    s ohledem na individuální předpoklady s možnostmi prožití úspěchu
  • má funkční systém pro vyhledávání žáků se speciálně vzdělávacími
    potřebami (tj. žáků s poruchami učení, chování, ale i žáků mimořádně
    nadaných)
    a následnou promyšlenou práci s nimi
  • připravuje žáky pro život nejen znalostmi, ale osvojenými
    dovednostmi
    a postoji
  • spolupracuje se zákonnými zástupci na úrovni vzájemného respektu
    a otevřené komunikace
  • zaměstnává pedagogy, kteří mají zájem o svou práci a snaží se o svůj
    další rozvoj v oblasti metod a forem práce, ale i v oblasti osobnostní
  • má učitele, kteří při výuce využívají inovativní metody a postupy
    práce, které u žáků podporují kreativitu, kritické myšlení, aktivní
    přístup k řešení úkolů a aktivní přístup k dalšímu sebevzdělávání
  • má učitele, kteří jsou profesionálové
  • má na veřejnosti obraz dobře řízené organizace, která funguje na
    základě promyšlené organizace práce
  • má management, který je otevřený moderním metodám a trendům
  • má funkční a podnětnou spolupráci se zřizovatelem a dalšími
    organizacemi, které napomáhají škole (pedagogicko-psychologická
    poradny)
  • má prostory, které jsou moderně a funkčně vybavené, materiální
    zázemí a vyučovací pomůcky odpovídají novým trendům školy 21.
    století

Mgr. Lenka Zmatlíková
Ředitelka školy